Muskelvekst hos kvinner

Det er ytterst få temaer som fører til så mye debatt som når jenter påstår at de får så store muskler over natten. I alle år har dette utsagnet blitt ledd av og det sies at det ikke skjer. Men, er det noe i det? Får kvinner store muskler så fort?

Slik måler du fremgangen din

Du spiser sunt og gir jernet på hver eneste treningsøkt. Men hvordan vet du at du faktisk kommer i bedre form? Her får du fem tips til hvordan du kan følge med på formutviklingen din.

4 gode treningsøkter på sykkel

Våren er her og sykkelsesongen er i gang for fullt. Her får du tips til hvordan du kan gjøre sykkelturene dine til effektive treningsøkter, enten du er aktiv mosjonist eller transportpendler.

Tre raske sirkler

Dagene blir kortere, jula nærmer seg, og mange opplever at det blir vanskeligere og vanskeligere å få tid til gode treningsøkter. Her får du tre korte og effektive treningsøkter du kan teste ut når du er i tidsklemma.

Hold deg i form frem mot jul!

Det er en måned igjen til jul, og vi går inn i en tid der veldig mange velger å nedprioritere trening til fordel for andre gjøremål. Her ser vi på hva du kan gjøre for å vedlikeholde formen den neste måneden.

Fem tips for å komme i gang etter ferien

Overgangen fra feriemodus til treningsmodus kan være krevende. Enten du starter opp for første gang eller du bare skal returnere til dine gamle rutiner, får du her noen tips som kan gjøre de første ukene med trening litt mer overkommelige.

Hvordan bør du føre treningsdagbok?

En treningsdagbok er et viktig verktøy for alle som ønsker å systematisere treningen sin og få bedre kontroll over treningshverdagen. Det er slett ikke bare toppidrettsutøvere som har nytte av å føre treningsdagbok!