Hvordan oppnå maksimal muskelvekst

Vi søker alle etter det optimale treningsprogrammet, og det er mange måter å optimalisere hvor fort du bygger muskler. Kombinerer du de ulike faktorene for muskelvekst stiller du sterkt. Noe av det kanskje viktigste er at du faktisk tilpasser deg etter dine individuelle forutsetninger. Maksimal Muskelvekst er et treningsprogram for deg som ønsker å bygge... Les mer »

10 uker til din toppform!

Nå kan du følge vårt treningsprogram «10 uker til din toppform». Vår Coach kommer til å motivere og inspirere deg hver dag i vår lukkede Facebook-gruppe. I tillegg til et treningsprogram skal vi gi deg både trenings- og kostholdstips. I tillegg får du en egen treningsplan på hele 10 uker. Alt for at du skal... Les mer »

10 uker til din toppform

Nå kan du følge vårt treningsprogram «10 uker til din toppform». Vår coach kommer til å motivere og inspirere deg hver dag i vår lukkede Facebook-gruppe. I tillegg til et treningsprogram skal vi gi deg både trenings- og kostholdstips. Du får også en 10 ukers detaljert treningsplan. Alt for at du skal komme i bedre... Les mer »

Ønsker du et treningsprogram?

Trening.no ønsker stadig å bli bedre og utvikle oss. Vi har laget en spørreundersøkelse som handler om treningsprogrammer. Vi håper du har mulighet til å svare på spørreundersøkelsen. Du bruker kun 4 minutter. På forhånd TUSEN TAKK FOR HJELPEN😊 Delta på spørreundersøkelsen her Mvh Trening.no

I form til sommer´n – uke 3

Nok en uke har gått, og treningen er i full gang. Denne uken ble litt spesiell for min del, da jeg tilbragte uka i Portugal hos min kjære tante og onkel. Hvordan skulle det bli med trening og kosthold denne uka tro….?

I form til sommer´n – uke 2

Da håper jeg du har kommet godt i gang med treningen. Forrige uke presenterte jeg et treningsopplegg som du kan følge i åtte uker. Fikk du ikke med deg dette, så er det ennå ikke for sent! Her kan du lese mer om ”I form til sommer´n”.

Optimaliser din utholdenhetstrening!

I denne artikkelen vil jeg oppsummere de viktigste prinsippene for utholdenhetstrening og for deretter å presentere forslag til treningsopplegg for mosjonister og utøvere på tre ulike nivå. Målsetningen er å gi personer som ønsker å forbedre helsen og løpeprestasjonen et godt treningsredskap, der treningen kan tilpasses hver enkelt sin hverdag. Forskingen som treningsoppleggene baserer seg på vil bli presentert i senere artikler.