10 uker til din toppform!

Nå kan du følge vårt treningsprogram «10 uker til din toppform». Vår Coach kommer til å motivere og inspirere deg hver dag i vår lukkede Facebook-gruppe. I tillegg til et treningsprogram skal vi gi deg både trenings- og kostholdstips. I tillegg får du en egen treningsplan på hele 10 uker. Alt for at du skal... Les mer »

10 uker til din toppform

Nå kan du følge vårt treningsprogram «10 uker til din toppform». Vår coach kommer til å motivere og inspirere deg hver dag i vår lukkede Facebook-gruppe. I tillegg til et treningsprogram skal vi gi deg både trenings- og kostholdstips. Du får også en 10 ukers detaljert treningsplan. Alt for at du skal komme i bedre... Les mer »

Ønsker du et treningsprogram?

Trening.no ønsker stadig å bli bedre og utvikle oss. Vi har laget en spørreundersøkelse som handler om treningsprogrammer. Vi håper du har mulighet til å svare på spørreundersøkelsen. Du bruker kun 4 minutter. På forhånd TUSEN TAKK FOR HJELPEN😊 Mvh Trening.no

I form til sommer´n – uke 3

Nok en uke har gått, og treningen er i full gang. Denne uken ble litt spesiell for min del, da jeg tilbragte uka i Portugal hos min kjære tante og onkel. Hvordan skulle det bli med trening og kosthold denne uka tro….?

I form til sommer´n – uke 2

Da håper jeg du har kommet godt i gang med treningen. Forrige uke presenterte jeg et treningsopplegg som du kan følge i åtte uker. Fikk du ikke med deg dette, så er det ennå ikke for sent! Her kan du lese mer om ”I form til sommer´n”.

Optimaliser din utholdenhetstrening!

I denne artikkelen vil jeg oppsummere de viktigste prinsippene for utholdenhetstrening og for deretter å presentere forslag til treningsopplegg for mosjonister og utøvere på tre ulike nivå. Målsetningen er å gi personer som ønsker å forbedre helsen og løpeprestasjonen et godt treningsredskap, der treningen kan tilpasses hver enkelt sin hverdag. Forskingen som treningsoppleggene baserer seg på vil bli presentert i senere artikler.