Bli sterkere med disse knebøyvariantene

Knebøy finnes i utallige former. De fleste har en eller to favorittvarianter som de benytter seg av. Her skal vi gå gjennom enda flere varianter, slik at du kan få enda mer ut av knebøytreningen din.

Hold deg i form frem mot jul!

Det er en måned igjen til jul, og vi går inn i en tid der veldig mange velger å nedprioritere trening til fordel for andre gjøremål. Her ser vi på hva du kan gjøre for å vedlikeholde formen den neste måneden.

Slik måler du fremgangen din

Du spiser sunt og gir jernet på hver eneste treningsøkt. Men hvordan vet du at du faktisk kommer i bedre form? Her får du fem tips til hvordan du kan følge med på formutviklingen din.

Knebøy – hvor dypt bør du gå?

Hvor dypt skal du egentlig gå når du trener knebøy? Se på personene som bruker knebøystativene i et vanlig treningsstudio, og du vil garantert se mange forskjellige måter å utføre knebøy på. Men hva er egentlig mest effektivt hvis du vil bygge muskler?

Statisk trening for kjernen

Kjernemuskulaturen din har mange viktige oppgaver. En av de aller viktigste er å holde ryggsøylen og bekkenet stabile under aktivitet og trening. I denne artikkelen ser vi på øvelser hvor kjernen din jobber statisk for å stabilisere rygg og bekken.

Fem tips for å komme i gang etter ferien

Overgangen fra feriemodus til treningsmodus kan være krevende. Enten du starter opp for første gang eller du bare skal returnere til dine gamle rutiner, får du her noen tips som kan gjøre de første ukene med trening litt mer overkommelige.

4 gode treningsøkter på sykkel

Våren er her og sykkelsesongen er i gang for fullt. Her får du tips til hvordan du kan gjøre sykkelturene dine til effektive treningsøkter, enten du er aktiv mosjonist eller transportpendler.