Kjernemuskulaturen din har mange viktige oppgaver. En av de aller viktigste er å holde ryggsøylen og bekkenet stabile under aktivitet og trening. I denne artikkelen ser vi på øvelser hvor kjernen din jobber statisk for å stabilisere rygg og bekken.

Fem tips for å komme i gang etter ferien

Overgangen fra feriemodus til treningsmodus kan være krevende. Enten du starter opp for første gang eller du bare skal returnere til dine gamle rutiner, får du her noen tips som kan gjøre de første ukene med trening litt mer overkommelige.

4 gode treningsøkter på sykkel

Våren er her og sykkelsesongen er i gang for fullt. Her får du tips til hvordan du kan gjøre sykkelturene dine til effektive treningsøkter, enten du er aktiv mosjonist eller transportpendler.

Kjernetrening på stuegulvet

Fem øvelser som vil utfordre kjernemuskulaturen din uten bruk av treningsutstyr. Programmet er enkelt, men øvelsene vil utfordre deg.

6 nye sunnere vaner

Det er ikke bestandig hverdagen trenger store omveltninger for å få en positiv effekt på helse og vekt.

Hvor mye protein bør du spise?

Det korte svaret er at det kommer an på. I denne artikkelen skal vi fortelle deg hva som gjør at du behøver mer protein og hva som gjør at du behøver mindre.