Slik kan du teste egen fremgang

Ved å måle deg selv får du tydelige svar på hvordan kroppen din responderer på treningen du gjør. Her er fire enkle måter å teste både hjerte- og kar- helsen din og løpeformen.

Det er så lite som skal til

Du har ikke råd eller tid til å la være å prioritere bevegelse i hverdagen din.  Et fast minimum av daglig bevegelse har stor betydning for helsen din nå og senere i livet.

– Ikke drøm deg bort

– Det ser ut til at vi kan bli så fornøyde med en drøm at det hindrer oss fra å ta de grepene som trengs for å lykkes, sier personlig trener og coach Fredrik Gyllensten.

Bli med oss på treningsweekend

Vi gjentar suksessen fra i fjor og arrangerer en ny treningsweekend på Norefjell. Et stort utvalg av treningsøkter som du kan være med på, kombinert med spa og god stemning på Norefjell Ski & Spa.

Styrketrening for 40 +

Treningsprinsippene er de samme uansett alder, men man kan argumentere for at å gjennomføre trening som styrker musklene er viktigere jo eldre man blir.

2 for 1 i hele september!

Hvem vil du utfordre i Sommernattsløpet 2017? I september kan du melde på 2 til prisen for 1. Ta med deg en venn, kjæreste, kone, nabo, kollega eller andre.

Prester bedre med nok mat

For å oppnå ønsket målsetning innen idrett og helse er kosthold en viktig del av totalpakka uansett hvordan vi vrir og vender på det. Og vi kan vel alle være enige om at det er viktig å få i seg mat.